Eurosport krijgt nieuwe look en feel


Eurosport lanceert vanaf vrijdag 13 november een nieuwe zendervormgeving en merkidentiteit, die zal onderstreept worden met de tagline 'Fuel Your Passion'. De lancering gaat gepaard met een social media campagne, genaamd #sharemypassion, die sportfans aanmoedigt het verhaal achter hun liefde voor een atleet, team of sport te delen. Ook aan de naam wordt licht gesleuteld, want Eurosport wordt in de toekomst Eurosport 1. Eurosport 2 blijft echter wel zijn naam behouden.

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]


